dimarts, 25 d’octubre del 2011

Arròs amb llet

La recepta de l’arròs amb llet es per a col·laborar al bloc de Memòries d’una cuinera. El dia que vaig saber què hauríem de fer no vaig tenir cap mena de dubte qui m’ajudaria a fer-ho: la meva iaia! Jo mai havia fet arròs amb llet i sabia que a ella li quedava boníssim.
La veritat és que he passat una tarda ben divertida amb ella! La meva iaia és una persona excepcional, lluitadora, treballadora i una gran cuinera. Quan he arribat a casa seva ja ho tenia tot apunt i el què ha estat més graciós és el moment de mesura la quantitat de producte de cada ingredient, perquè com moltes grans cuineres ho fan a ull i esclà havíem d’anar mesurant-ho tot. La recepta és molt senzilla, però queda boníssim.



Ingredients:
1 litre de llet semidesnatada
2 ramells de canyella
Mitja pell de llimona
4 cullerades soperes de sucre
4 grapats d’arròs
Canyella en pols

- Posar en una olla mitjana el litre de llet, la pell de la llimona i la canyella, seguidament afegir el sucre i remenar.
- Afegir l’arròs i esperar que la llet arranqui el bull, és important que el foc sigui suau. Coure durant 20 minuts i remoure continuadament amb una cullera.
- Posar en bols individuals i deixar refredar. En el moment de servir decorar amb canyella en pols.

Que us vagi de gust!
I un agraïment per la iaia!!!

5 comentaris:

  1. Visca la teva iaia!!!! no dubtis que la propera vegada que en faci provaré aquesta recepta. Moltíssimes gràcies per participar, sens dubte és una gran aportació!!!! petonents guapi

    ResponElimina
  2. Si és de la iaia, ha de ser bo per força!! jaja Que bé poder cuinar amb ella, i que te n'ensenyi, hi ha alguna cosa més dolça? :)

    Un petonet guapa!!

    ResponElimina
  3. Ole, ole!! visca la iaia!! PEr mi el millor també era el de la meva! jijijiji Però segur que aquest ha de ser també una autèntica delícia!!!!
    Petonets fuapa!
    Sandra

    ResponElimina
  4. Les iaies són bones transmissores de receptes!
    Nani

    ResponElimina
  5. Deliciós!!!, i molt fàcil de fer.
    Felicitats aquestes receptes són les que fan falta actualment cuina fàcil i econòmica.

    Pili

    ResponElimina