dilluns, 27 de juny del 2011

Tiramisú

Aquest postre és típic italià i és boníssim! Quan el vulgueu preparar s'ha de fer el dia abans, perquè quedi quallat.



Ingredients:
6 ous
500 gr. de mascarpone
100 gr. de sucre
1 paquet de melindros (jo sempre compro els que són més durs tipus "biscocho")
cafè
un raig de conyac
xocolata negra i cacau en pols per decorar

- Preparar cafè, deixar-lo refredar i afegir-hi un raig de conyac
- Barrejar els rovells d'ou amb el sucre
- Afegir el mascarpone barrejar-ho i previament hem de barrejar les clares a punt de neu i afegir-ho i no deixeu de remenar fins que us quedi una massa homogènia. Reservar.
- En una font de vidre colocarem una capa de melindros passats pel cafè (és important remullar-los que quedin només una mica impregnats, si absorbeixen massa cafè es poden desfer...)
- Al damunt cobrir amb  una capa de la crema reservada, s'afegeix una altra capa de melindros i  una més de la crema
- Per decorar afegir-hi cacau en pols i jo vaig desfer una mica de xocolata per decorar el voltant.
- Deixar reposar 24 hores a la nevera.

4 comentaris:

  1. estic totalment d'acord amb tu! és boníssssssssim! m'encanta! molts petonets bonica

    ResponElimina
  2. Pues si yo estuve el año pasado en Italia y todos los postres era Tiramisu y la verdad esta muy bueno, besos.

    ResponElimina
  3. Les postres amb cafè no m'agraden massa però la Judith en va fer una vegada i em va agradar molt!
    Petons.

    ResponElimina
  4. jooooo! saps que m'encanta el tiramisú. nyam! té una pinta estupenda

    ResponElimina