dimarts, 21 de juny del 2011

Turbot al forn amb puré de pesto

El peix m'encanta, a aquí us presento una bona combinació:



Ingredients:

Turbot
Una llimona
Puré de patates (patates, llet i mantega)
Salsa pesto

- Escalfar forn 180 º
- Tallar la llimona a rodanxes molt primetes i col·locar-ho en una font pel forn al damunt posar-hi el turbot, salar-lo i per sobre afegir-hi algun tros de llimona més i un bon raig d'oli.
- Col·locar la safata al forn, el peix s'ha de coure durant 20-30 minuts depén del gust del començal i de la mida del peix, però visualment es pot comprovar si ja està o no.
- Jo vaig fer el puré de patates amb la thermomix, per a les persons que tinguin poc temps us aconsello comprar el puré que venen al supermercat amb pols i que barrejant amb llet queda boníssim, per donar-hi un toc ho vaig barrejar amb salsa pesto (que teniu la recepta penjada) i la veritat és que era va quedar boníssim.



L'acompanyament pot variar, utilitzeu la imaginació (una base de patata i ceba, tomàquet,....)
A més, la manera de coure aquest peix és pot fer també amb bacallà fresc, lluç....

Salut seguidors!

3 comentaris:

  1. a mi també m'encanta!!!! saps que no l'he menjat mai amb pesto??? ha d'estar boníssim! la propera vegada ho faré! petonets guapa

    ResponElimina
  2. El peix al forn m'encanta, sobretot si porta patates!
    Petons.

    ResponElimina