dimecres, 8 de juny del 2011

Trufes de xocolata blanca amb sorpresa

Aquesta recepta està extreta de la revista CUINA, quan la vaig veure no vaig dubtar ni un moment en que la faria: m'encanta la xocolata blanca!!!



Ingredients:

250 gr. cobertura xocolata blanca
50 gr. mantega
100 ml. de nata líquida 32%MG
gerds frescos
coco ratllat i sucre llustre


- Al bany maria fondre la xocolata blanca i la mantega, quan estigui desfet afegir-hi la nata (escalfeu-la previament una mica al microones per tal que us sigui més senzill de barrejar)
- Remoure fins que la massa quedi homogènia.
- Posar la barreja en una glaçonera com a molt cobrir la meitat. Deixar refredar a la nevera durant 15-20 minuts.
- Posar un gerd a cada apartat i acabar de cobrir amb la xocolata que ens queda. Deixar refredar 15-20 minuts més.
- Treure cadascuna de les trufes i fer la forma més arrodonida i arrebossar-ho amb el sucre llustre i el coco ratllat.
- Si us les menjareu el mateix dia o l'endemà reservar a la nevera i sinó es poden congelar, s'ha de tenir en compte que si estan congelades s'han de treure del congelador una estona abans.

són im-pres-sio-nants!!!!!!!!!!!

6 comentaris:

  1. que bones han d'estar! si l'Yves veu que són de xocolata blanca voldrà que les faci ara mateix!!!! petonets guapa

    ResponElimina
  2. Quan les vaig veure també em van agradar molt, els gerds m'encanten.
    Petons.

    ResponElimina
  3. Ara mateix estic fent les trufes i la veritat és que de moment la xocolata blanca està boniiisssiiima! Ja us diré com m'han quedat!
    Anna

    ResponElimina
  4. Ja e4m van cridar l'atenció a la revista, i això que no m'agrada la xocolata blanca! Però em sembla que provaré de fer-ne!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  5. Mmmm... La combinació de la xocolata blanca amb els gerds ha d'estar boníssima! Jo just fa uns dies la vaig fer en forma de cheesecake i em va sorprendre gratament :) Segur que en forma de trufa ha d'estar de vici!

    ResponElimina
  6. Me encantan, muy buena receta y la voy a probar, porque tiene que estar riquíssimaaaaaaa, besos.

    ResponElimina