dimarts, 26 de juliol del 2011

Carbassons farcits

Després d’uns dies de canvis, això ja ho tenim gairebé enllestit només falten alguns detallets. Ja tenia ganes de tornar a fer una publicació. Avui us presento una recepta amb carbassons, que ara és l’època de collir-ne i són un gran aliat a la cuina.


Ingredients:
2 carbassons mitjans
Arròs barrejat (basmati, integral, salvatge)
Tonyina amb llauna
3 cullerades soperes de tomàquet Solis
Formatge per gratinar

- Bullir una tassa de cafè d’arròs i quan estigui reservar-ho.
- Tallar els carbassons en posició horitzontal tallar-los per la meitat i després tallar-los longitudinalment. (és a dir que de cada carbassó us quedi 4 parts). En una olla amb força aigua bullir-los durant 10-15 minuts, han d’estar una mica tous. Quan estigui reservar perquè es refredin.
- Agafar cada part del carbassó i amb un ganivet buidar la part interior, és a dir que només ens quedi la pell.
- Barrejar la polpa del carbassó, amb la tonyina, l’arròs i el tomàquet fins que us quedi una bona massa. Salar.
- Farcir els carbassons amb aquesta barreja que em preparat. Un cop estigui aquest plat es pot servir fred o bé amb una mica de formatge gratinat, opció al gust.

Salut i bona cuina

4 comentaris:

  1. hola guapa! no els he fet mai farcits d'arrós i tonyina!!!! han d'estar boníssims!!!! petonets guapa (ja veig que segueixen els canvis... m'agraden!!!! ;P)

    ResponElimina
  2. Està quedant molt bé!!!!!!!
    Jo tampoc els he farcit així, trobo que amb aquest farcit fa més estiu.
    Petonets.

    ResponElimina
  3. m agrada molt el nou blog!!!
    I aquets carbassons tenen molt bona pinta, els penso fer un dia d aquets.
    Una abraçada guapissima

    ResponElimina
  4. mmm quina bona pinta!! Jo em quedaria amb la versió freda, ha de ser boníssima! M'apunto la recepta :)

    Petons!

    ResponElimina